Back on track

Nu är jag fri från mitt lilla projekt. Jag vet att det är många som är nyfikna MEN jag kan inte berätta riktigt än. jag lovar att jag ska göra det så fort det går att avslöja :)

Jag tror verkligen våren är här nu - för jag har börjat springa igen. Kom på idag att jag sprungit 4 gånger på en vecka. Vaknade igår morse av en mardröm kl: 07.10 och då drog jag på mig löparskorna och sprang en sväng före frukost. Svettigt och skönt! Jag har förresten köpt nya brallor från Newline, perfekta för vinterlöpning och längdskidåkning. Fyndade dem på rea för 299:- istället för 649:- som var ordinarie pris. Passade på att köpa ett par till sambon också.

Det finns nu en massa recept som ligger och väntar på att bli uppladdade på bloggen, ska fixa det så snart som möjligt. Jag har inte läst en blogg på länge så det ska bli trevligt och se vad folk haft för sig när jag varit upptagen med mitt lilla projekt.

Om en timme ska jag iväg på hårmodellsuttagning och jag hoppas de vill göra nånting med mitt hår - håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0