Avundsjuka 2.0

Jag kan lova att jag blev riktigt avunsjuk när jag satt mig skönt tillrätta i soffan för att titta på Vasaloppet imorse. Vilket glid och vilka spår de hade. Jag var självklart glad för åkarnas skull men samtidigt fruktansvärt avundsjuk. Tänk om det bara funnits sånna där bra spår när jag åkte, det hade gått sjukt mycket snabbare även om det var dåligt glid. Nästa år, då ska jag väl ha bättre tur än i år för jag ska åka. Denna gång får jag lyckats peppa flera som ska med, du kanske också ska hänga på?

Nu ska jag njuta av en avokadohalva med räkröra, mums!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Re: Ja någon gång kommer det bli :P

2009-03-01 @ 20:54:16
URL: http://niclasbladfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0