Fotad

Idag var jag till Falun och blev fotad till nya bloggen. Nästa vecka får jag mina nya inloggningsuppgifter och den 20 mars är det premiär för min nya blogg. För er som missat det ska jag blogga för Dalarnas Tidningars helgmagasin Pralin. De drar igång ett community nu när de firar 5 år och där kommer jag in i bilden.

Jag har ingen aning om hur bilden blev men hoppas det blev bra. Syrran kommer väl klaga som vanligt att jag har samma leende som alltid men hur många sätt går det att le på...?! Det blev dessutom en gruppbild som ska vara på omslaget av Pralin lördag 20 mars. Håll utkik efter det!

Dessutom blir jag med i tidningen med mitt bästa brödrecept och en liten intervju.

Nej, nu lär jag jobba vidare med planeringen inför torsdagens träff med viktminskningsgruppen.

Kommentarer
Postat av: Eva i rummet bredvid!

va kul att det går så bra för dig!//Eva

2010-03-12 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0