Jag och bokföringen åkte till Örebro.

Nu sitter jag i Örebro och myser. Jag åkte igår eftermiddag med tåget från Borlänge. Med mig hade jag datorn och mitt nya bokföringsprogram så jag bokförde hela vägen till örebro. Skönt att jag kommit igång med det :)

Nu börjar det lukta jättegott! Jag tog även med mig min surdeg på tåget igår och jag har haft en ciabatta deg på jäsning hela natten. Allt för min ciabatta-älskande Sara :) Om 10 minuter har vi nygräddade fullkornsciabatta. Vilken morgon!


Idag ska vi på 20-års jubileum på Friskis&Svettis Örebro. Ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Emelia

åh ciabatta är ju kanongott!

Ska ta och baka det imorgon tror jag!

kram

2009-09-20 @ 18:57:56
URL: http://emelia-justme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0