Glömde en sak...

...angående surdeg!
Om du känner nån som bakar med surdeg så är det allra bästa om du kan få lite av den personens surdeg. Då har du fått en bra grund från en (förhoppningsvis) välmående surdeg som du bara behöver utöka genom att fylla på med mjöl och vatten.

Jag har allvarligt börjat fundera på om jag ska börja sälja surdegsgrund... Fast lördagen innan julafton ska jag nog vara med på en liten marknad med företaget och sälja surdegsbröd och kanske surdegsgrund också. Kom dit och köp vettja!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är synd att det är så långt mellan Borlänge och Linköping, annars hade jag utan tvekan kommit på bland annat er tjejkväll som ni ska ha. Ni verkar ha så mysigt företag.

2009-11-20 @ 06:39:55
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0