Hälsoskolan.

Idag har jag varit på utbildning hos ABF som blivande ledare i en cirkel om hälsa som kallas Hälsoskolan. Det var en rolig dag trots att jag visste det mesta. Fokus låg på mat och det passade ju mig utmärkt. Vi pratade mycket om KRAV, Rättvisemärkt och onödiga tillsatser. Jag fick veta hur jag kan göra eget Bregott :) Ska testa när vårt Bregott börjar ta slut och då återkommer jag med ett utlåtande.

Cirkeln kan handla om allt som har med hälsa att göra; mental träning, stress, fysisk aktivitet, kost, viktminskning... Ja, i stort sett vad som helst. Cirkeln anpassas efter varje grupps önskemål och ingen cirkel blir den andra lik.

Är det någon som vill gå en hälsocirkel med mig? Jag behöver nämligen deltagare!

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Oh, va kul, men hur ska du hinna med allt gumman?

2009-05-12 @ 22:21:04
Postat av: sara i sthlm

jag vill! jag vill! det låter sjukt kul. jag blir lite sugen att hålla i en, jag med... miss you

2009-05-13 @ 09:36:58
Postat av: Johanna

vad ska hälsocirkeln handla om? :)

2009-05-13 @ 12:27:18
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0