Allergi?

Jag har kännt mig otroligt hängig de senaste dagarna och samtidigt varit väldigt uppbokad - kanske inte varit det bästa men så är fallet. Vaknade i onsdags och ville inte gå upp ur sängen - huvudet känndes som om det var fyllt med bly och det värkte i kroppen. Trött var jag också! Har varken blivit bättre eller sämre sen dess utan gått omkring och kännt mig hängig med diffusa symptom. Det konstigaste var dock igår när dataskärmen helt plötsligt började skifta i rosa - mina hjärna spelade mig ett spratt eller vad hände?




Eftersom det fortfarande är likadant börjar jag nu på allvar fundera om jag också blivit allergisk mot våren... JAG VILL INTE!!! Ögonen känns lite svullna så ikväll ska jag börja äta allergitabletter och hålla tummarna för att jag blir piggare. Jag ska ju för sjutton springa Blodomloppet snart och jag har ju tiden från förra året att slå.





Jag springer även i år för Friskis&Svettis i mina röda kläder. Kommer du dit för att heja så håll utkik efter en rödklädd Sofia. Heja ordentligt så jag får hjälp att förbättra min tid!

Igår var jag i Falun hos Lina för att fixa till min frisyr. Jag blev nöjd och hon fick till det precis som hon tänkt det med färgerna. Lyckat är vad jag kallar det! Vi färgade mina ögonbryn också så nu är jag redo att gå på bröllop om två veckor.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Ojdå. Fy för fagerlund. Håller tummarna för att det inte är allergi.

2009-05-15 @ 21:43:02
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: sara i sthlm

jag vill se bild på det, tack :) (håret alltså)

2009-05-15 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0