Shopaholic

Igår var jag på fortbildning i Rättvik och jag lyackades hitta lite tid till shopping på lunchen. Jag har länge letat efter ett par jeans som sitter som jag vill att de ska göra och dessa jeans fanns i Rättvik. De är helt perfekta :) Dessutom hittade jag en jättesöt blus och ett  par baggyjeans på rea, kan det bli bättre?


Ja tydligen så kunde det bli bättre för på hemvägen stannade vi till i Insjön och jag gick in på Lager 70. Eller jag behövde inte ens gå in innan jag hittade nåt :) Utanför hängde skinnjackor för 299:- så en sån följde med hem, liksom en skitsnygg jeanskjol och en kofta för 50:-/st. Jag shoppade mycket men det var mest riktiga fynd. Nu behöver vi verkligen flytta snart för vår lilla klädkammare är överfull, åtminstone min sida...



På eftermiddagen skulle snoriga Sofia värda för Jens på hans underbara styrka/medel och det gick trots att jag nog egentligen skulle legat hemma på soffan. Mår inte sämre idag iaf men det är väl säkert tack vare alla endorfiner som jag får när jag är där. Jens tog in mig i mitten på slutet och sa några fina ord om att passet blir mycket jobbigare när jag inte är där. Tack Jens! Det var dock något som saknades och det var Bosse, var var du? Nästa vecka hoppas jag att allting är som vanligt; jag är frisk och står på jympagolvet laddad tillsammans med Jens i mitten och Bosse i hörnet.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag satt mitt i tredje raden på Maxim med en av mina svenska husgudar, Ronny Eriksson, på scenen. Mindes i väntan på den Store alla glada konserter med honom och EU-skefeurat genom åren. Med sin insats i "Rum för rasande" har han fått hjältestatus i min lilla triviala värld. Tyvärr har Friskis ännu inte något pass för att träna skrattmuskler. Jag har däremot skissat på ett Tumrullningspass intensiv men Maggan gjorde, hum, tummen ner. Hon krävde att det skulle vara Tumrullning med skivstång. Och det går bara inte. Nu har jag inspirerats av You Tube att skapa ett Ögonbrynsjympapass. Det är svårt att hitta musik. Den jag gillar, gillar bara jag själv och då kanske kommer bara Sofia och Jens för att visa solidaritet. Då blir jag både stolt och glad. Men först kör vi Jens medelstyrka på tisdag där han får ta i för att närma sig Sofias kapacitet.

2009-03-25 @ 22:51:53
Postat av: Jens

Om jag är fri från förkylningen så... Eller åtminstone nästan fri från förkylningen... Eller i vart fall inte sängliggande... Så kör vi med fullt öppna spjäll på tisdag!

2009-03-29 @ 22:59:12
URL: http://friskisjens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0