Kokbok

Det lilla projektet som tog mycket av min tid för någon vecka sen ska jag nu avslöja. Det blev en kokbok med en salig blandning av mina favoritrecept.





Min första kokbok.



Boken innehåller flera olika vegetariska maträtter, fisk- och kycklingrätter, goda matpajer, matbröd, fika och snacks samt gott att äta till frukost och mellanmål. Precis som min blogg är boken fokuserad på mat med mycket näring och få tomma kalorier.

Mamma och mormor fick en varsin i födelsedagspresent och de blev överlyckliga. För min egen del är detta min nya favoritkokbok :) Till och med syrran har nämnt att hon vill ha ett exemplar.

Min önskan nu är att jag ska få möjlighet att ge ut den till allmänheten. Någon som känner till ett tryckeri som tar sig an böcker i liten skala...? Morfar tyckte den skulle säljas i en liten ekologisk butik som ska öppna i deras by. Skulle vart kul men då lär den ju tryckas i större upplaga för att priset ska bli så lågt att folk vill köpa den... Det tål att undersökas!


Kommentarer
Postat av: Andrej

Kollar runt med bekanta. Heja dig.

PS. Lotta ut ett ex på bloggen när det är tryckt.

2009-03-28 @ 08:18:38
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com
Postat av: pappsen

Kul med boken!

Ett litet tips:

http://www.books-on-demand.com/index.php

2009-03-28 @ 09:48:18
Postat av: H

Oj gud vad spännande! :D Vad lyxigt att få sina egna favoritrecept i en bok! hoppas den kan ges ut :)

2009-03-28 @ 10:52:00
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du kan ju alltid ge ut den via eget förlag om du har möjlighet att starta ett. Finns dem som gjort så men kräver en massa jobb så klart.



Hör om inte Friskis skulle vara intresserade av att sälja en kokbok till medlemmarna. Jag tränar själv där i Stockholm och hoppas komma med på instruktörsutbildningen nu. Jag skulle köpa din bok direkt. Lycka till!

2009-03-28 @ 18:06:07
Postat av: Sofia Bengtsson

Hej!

Det är första gången jag är inne här och blev direkt överförtjust. Har surfat runt bland dina recept och idéer. Vi verkar dela samma intresse av hälsa, mat och välbefinnande.



Kul att du gjort en kokbok. Har den redan släppts?

Jag känner en tjej som gjorde en kokbok för laktosintoleranta och mjölkallergiker i liten skala. Du kan alltid höra vart hon tryckte sin kokbok, om du inte redan kommit vidare med det.

Hennes hemsida är www.luga.se



Lycka till!!

Sofia

2009-04-02 @ 13:16:43
Postat av: Mikaela

var gjorde du detta? ;D

2009-05-02 @ 18:22:47
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen
Postat av: Sara

Kolla på Vulcan.se! Där kan man trycka upp ett mindre antal böcker och folk kan även gå in och köpa!

2009-08-13 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0