Fjällen

Imorgon eftermiddag drar jag och killen upp till Grövelsjöfjällen där mormor, morfar och mamma med sambo väntar. Ska blir riktigt mysigt att åka skidor i några dagar och umgås med familjen. Det hade varit toppen om syrran också va med men lite långt att åka ända nere från södra Skåne till norra Dalarna.

Förra året spenderade jag min födelsedag med sol och bad i Kambodja och detta år blir det med snö och skidor i fjällen. Mitt och killens mål är att åka 15 mil på skidor, vi får se hur det går. Kommer nog blir minst lika härligt fast på ett helt annat sätt. Jag börjar bli lite pirrig... Killen stängde in sig i sovrummet tidigare idag, undra varför...?! ;)

Jag ska njuta av den friska luften, motionen och att vara fri från datorer så det blir alltså inget bloggande resten av veckan.

Ha det toppen för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: H

Ha det bäst! :)och grattis i förskott!

2009-03-17 @ 22:14:06
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, din födelsedag förra året va grym! Vill tillbaka!! Pussar

2009-03-18 @ 22:23:18
Postat av: Bosse

Snälla, snälla, snälla



Grattis till den ansenliga åldersgräns som du per automatik passerar idag. Var lugn; chocken kommer när du inte längre är senior utan yngre oldladies i motionslopp varesig till fots eller på skidor.

2009-03-19 @ 15:39:24
Postat av: Andrej

Allt klär en skönhet - även rynkor!

Grattis!

2009-03-20 @ 05:28:39
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0