Strax dax

Nu sitter jag hemma hos mor och väntar på att jag ska vandra bort till Maserhallen och starten av Blodomloppet. Är lite lagom laddad, känns rätt omöjligt att slå min förra tid men jag ska verkligen ge allt för att klara det. Taktiken blir ganska behagligt tempo första halvan och sen är det bara att öka :)

Dagen började på sämsta möjliga sätt genom att jag försov mig, vaknade 06.38 istället för 06.00. Jag hade glömt ställa klockan, klantigt som fan... jag som hade lovat att väcka herren i sängen i god tid, gick ju sådär! jag har dessutom glömt min klocka så nu har jag ingen aning om hur jag ligger till under loppet.

Jaja, vi får se hur detta går! Nu måste jag äta nåt tror jag, ska ju springa fortare än fortast om det går som jag vill och då måste det finnas energi att ta av :)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Dijonsenapen var jättegod, pricken över i:et! :)

Tack för stöttande kommentar, jobbigt ibland att vara hälsofreak som vi ;)

Ha det bra!

2009-06-03 @ 12:10:33
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV: men jag orkade inte skriva datum, hann inte ;) lite måste du träna hjärnan själv ;)

2009-06-03 @ 13:57:07
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0