London

Jag har varit i London fredag-måndag och haft det toppen. Shoppat massor så nu måste jag verkligen göra en garderobsrensning. Köpte två örtteer. Dricker ett nu och det är jättegott - borde kanske köpt fler.... Får kanske be Paul gå till Greenwich market och köpa mer som han kan skicka när mitt tagit slut.


London Bridge genom bussfönstret och Ben & Madde på tuben på väg till Paul.


Jag utanför Paul's lägenhet innan vi gick till Greenwich park och myste i solen.



Till höger syns landets högsta skyskrapa.



En stickad Ferrari sågs i ett köpcenter. Härlig utsikt över London i Regent's Park.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okej bra då vet ja hur mycket degen är då :) Så ja kan igång o baka sen! Tänkte ja skulle testa eftersom ja ganska ofta bakar bröd själv men då med jäst, bikarbonat är ja mindre förtjust i.

Va skoj ni ser ut att ha haft det!

2009-06-15 @ 22:45:11
URL: http://evelinaochjonatan.blogg.se/
Postat av: syrran

SV: Smakerna var trippelchoklad, pecannötkola och saltlakrits. Kevins smakar var hallonsorbet, trippelchoklad och banan/choklad!

2009-06-15 @ 22:53:41
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Mamsen!

Ser ut som ni hade tur med vädret iaf. Härligt.

2009-06-16 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0