Vidoerecept från Svensk Raps

Branchorganisationen Svensk Raps skickade mig ett mail och frågade om jag ville lägga upp ett videorecept med Carina Brydling från kocklandslaget på min blogg.

Självklart ville jag det men det visade sig vara lättare sagt än gjort eftersom html-koden ville annat än att visa filmen på bloggen och sen fick jag filmen som en fil men det gick inte heller att lägga upp här på blogg.se. Därför blir det nu bara en länk till recptet men bättre det än inget! 

Klicka sedan in på Svensk Raps och skriv ut receptet, åk till affären och handla det som saknas. Sen kan du laga till en härlig sommarrätt och njuta av maten, helst utomhus förstås!

Kom ihåg att köpa en falukorv med hög kötthalt och lite tillsatser. Använd gärna färsk broccoli för extra smak, vitaminer och mineraler!

NYfalu

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Var är länken? :P

2009-07-19 @ 07:15:16
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0