Ny frisyr och nytt kök - nästan iaf

Efter att ha lovat flera stycken om bilder på min nya frisyr är nu bilderna äntligen här! Utväxten är tillfixad, två nyanser kopparslingor har tillkommit och alltihopa har tonats i en champagne färg.

Vad tycker ni? Jag är nöjd iaf, tack LIna!







Jag är överlycklig för vi har fått en kökssoffa av mormor och morfar. En från min gammelfarmor som stått i deras gillestuga men nu står den i vårat kök. Min snälla morfar ska slipa och måla mammas första köksbord så snart har vi ett fint vitt köksbord också. Nu fattas bara några fina avlutade gamla stolar och ett hus med ett stort kök förstås ;) Köket blev som nytt men soffan och nuvarande bord och stolar passar inge bra ihop så jag längtar tills allt bytts ut.



Svärfar lånade ut sin släpvagn och följde med för att hämta hem soffan.



Så här såg köket ut imorse.



Med kökssoffan på plats ser det ut så här. Sambon har redan provlegat och godkänt!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fan vad snyggt. Fortfarande Crawford-lik!

2009-07-16 @ 19:26:03
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Lina

Galet snygg såklart!! :)

2009-07-16 @ 19:44:27
Postat av: Hanna

Shit! Grymt fin frilla, me like a lot! <3

2009-07-17 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0