Vad har hänt i helgen?

Sen i torsdags har jag inte mått så bra men jag vet inte varför... Jag har ont i hela kroppen och det känns konstigt i magen. Igår hade jag dessutom lite feber och jag är hela tiden sjukt trött. Det har kanske blivit lite för mycket på senaste tiden. Jag har haft saker att göra hela tiden de senaste veckorna och det är kanske därför. Nu är mitt mål därför att försöka ha tråkigt lite då och då men det går sådär. Det har hänt ganska mycket i helgen trots att jag mått sådär....



På fredagen var jag på bio tillsammans med tjejen som jag är kontaktperson till. Vi såg den animerade filmen BOLT. Den var riktigt söt faktiskt!



På lördagen lagade jag thaimat och sen kom släkten och jag visade bilder från min långa Asien-resa. Det tog sin tid att få till det men bättre sent än aldrig. Nu har de sett en bråkdel av mina tusentals bilder i alla fall :)



Det snöade sjukt mycket i helgen, säkert 2 decimeter och vi som skulle ut och åka långfärdsskridskor.



Det var snö på hela Runn, massa snö, förutom där det var tävling.



Vi kom till slut ut på isen med skridskorna på. Efter att eliten hade varvat fick vi ge oss ut på den upplogade banan på Runn. Det gick lika bra som sist hela vägen trots att isen var dålig med en massa sprickor på flera ställen. När vi kom tillbaka till start- och målområdet var det dags att göra bort sig. Jag skulle glida sakta in för att stanna och ta av mig skridskorna, vad händer då...? Jag ramlar platt på mage med skridskorna i luften, pinsamt värre :)



Jag lyckades även få tiden att räcka till lite bakning. Det blev formbröd med rågkross och havrekex som vi åt med brieost på lördagskvällen, mums!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hur orkar du människa! Visst är det kul att ligga på autobahn i 240 km/h, men det är inte fel med kostigar ibland...

2009-02-09 @ 22:09:08
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0