Fettisdagen

Jag hade svårt att ta på mig skorna imorse och jag har upptäckt att mina onda tår berodde på blåsor under naglarna. Har samlat mod nu under kvällen och ska strax sticka hål på dem. En annan lite mer positiv konsekvens av Öppet spår är att jag har oerhört hög efterförbränning och är konstant hungrig. Det innebär att jag kan äta ännu fler semlor en dag som denna. Jag var dessutom på Jens Styrka/medel idag eftersom jag lovat att hoppa in som värd. Även om Jens misstror mig så gjorde jag faktiskt varenda armhävning och höll nästan lika hög nivå som vanligt. Höftböjaren hade däremot lite svårt att hänga med ibland men på slutet fick jag nog upp knäna lika högt som vanligt.



Idag gjorde jag söta muffinssemlor till mig och sambon. Jag lyxade även till det och köpte riktig vispgrädde :)

Kommentarer
Postat av: H

Så söt, som en omvänd cupcake med "frostingen" under istället för på toppen :D

2009-02-24 @ 22:55:43
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Bosse

Igår var Jens <B><I> I en annan del av Friskis </B></I> så att vi måste ha visst överseende med hans misstro.

2009-02-25 @ 08:23:29
Postat av: sofia

recept på muffinssemlorna? är det kardemumma i?

2009-02-25 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0