Packat på gymmet.

Jag har haft sånt sug efter att gymma och idag passade det in i mitt annars så späckade schema. Det var tyvärr fler än jag som var sugna på att gymma idag. Jag skulle nog tänkt ett steg längre än att gå dit annandag påsk. Alla var väl där idag för att kompensera för påskens godisätande.

Det var längesen jag var på gymmet sist men jag trodde aldrig att det var så längesen som före jul!!!! Den 23 december var jag där sist men jag har bibehållt min styrka bra med styrka/medel och stationsjympa för jag körde med samma vikter på nästan alla övningar. Det kommer att resultera i träningsvärk imorgon kan jag lova så det blir nog lite småkämpigt på styrka/medel-passet.

Jag måste börja gymma oftare för jag tycker verkligen om det! Det är så skönt att ta i allt vad jag orkar och sen vara helt slut och vrålhungrig efteråt.



Trot eller ej men jag har fortfarande lite påskgodis kvar i min kyckling. Jag ska nog mumsa i mig det sista till filmen som fortsätter nu efter vädret. Påsken har nog för många inneburit lite extra ätande av både mat och godis. Det är helt okej om det bara är så ibland - det jämnar ut sig om man lever bra större delen av året. Därför är det åter till vardagen och dem vanorna imorgon!

Kommentarer
Postat av: emelia

Hejhej :)

Hur ofta tränar du i veckan?

du verkar testa på så mycket roliga träningsformer, vilken är din favorit?

kram!

2009-11-14 @ 20:08:15
URL: http://justemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0