Helt insnöad.

Jag är just nu helt insnöad på surdegsbröd. Hittade in på en blogg om surdegsbröd idag - helt klart min favoritblogg just nu. Klicka HÄR och du kommer till bloggen Pain de Martin. Min helg är rätt fullbokad och det är typiskt när jag hittar en massa bröd jag vill baka. Sånt här -riktigt- bröd tar ju lång tid att baka för att skapa den där goda smaken.

Hittade ett bröd på Martins blogg som jag bara MÅSTE baka. Ett ljust surdegsbröd med äpple och valnötter.




Visst ser det gott ut!?!?! Recept HÄR.


Över till min andra passion - träning. Jag var ute och tränade för blodomloppet idag. Sprang en 9km runda i kuperad terräng och sprang ganska snabbt. Inte riktigt tävlingsfart hela rundan men jag var helt slut när jag kom hem. Jag var trött i gluteus och hamstrings och svetten rann. Stretchade ut mina trötta muskler, fyllde på med väska och njöt sedan av en tallrik banangröt. Mums!

Nu ska jag göra mig klar för att gå till sängs så jag är pigg och orkar gå morgonpromenad imorgon bitti.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

(försenat)Svar:(på mag-problemet) Stackare :( Det är jobbigt när man inte förstår sin kropp! Jag äter visserligen tabletter för magen med massa goda bakterier men inte probioplex :O skiljer de sig från andra magtabletter? mjölksyrade grönsaker äter jag gärna :)

2009-04-24 @ 20:09:27
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0