Jag fångade solen

Äntligen lyckades jag vara ute samtidigt som solen visade sig. Det är synd och säga att vi varit bortskämda med solsken den senaste tiden och vi lär knappast bli det idag heller. MEN jag fick solsken ungefär halva min morgonpromenad och gick där och myste för att det skulle bli en fin dag. Innan jag kom in var himlen alldeles grå åt alla håll.

Nu kurrar det i magen så efter att jag duschat ska jag göra mig en god helgfrukost. Det ska bli en shake - är fast i shake träsket sen jag var i Asien i våras - som ska innehålla massa nyttigheter. Blåbär från fjället, avokado, sommarens jordgubbar, färskpressad apelsinjuice och lite ingefära. Mums! Till det blir det en mumsig äggmacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0