JAAAAAAAA!!!!!



Jag har fått FÖRLÄNGT kontrakt på jobbet! Ska skriva på avtalet på fredag och då är jag ANSTÄLLD t.o.m. sista juni. Eftersom jag älskar mitt jobb är jag överlycklig att det blev så här och samtidigt är det skönt för att jag vill kunna planera - ibland lite för långt frammåt.

Nu är första halvan av år 2009 säkrad i alla fall och jag kan fira jul i lugn och ro, vara ledig länge och bara njuta av att jag har ett arbete att gå tillbaka till i januari!

Jippie! Jag är så GLAD :) Vi ska fira med att äta lunch på Coco Thai imorgon, jag längtar så för det är få saker som smakar så bra som thai-mat när jag är riktigt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Grattis älskade syster! Jag är himla glad för din skull! Jag är glad när du är glad!

2008-11-17 @ 21:21:03
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0