Flaskpost från Sunnansjö.

I somras ringde en tjej till mig och berättade att hon hade hittat min flaskpost som jag skickade sommaren 1994 - kan ni tänka er...?! 1994!

Hon bad om min adress för att hon skulle skicka över teckningarna som låg i. Brevet kom hem till mamma och däri låg fyra teckningar och ett brev. Det var teckningar som jag, syrran och våra två kusiner ritat. Jag var 9 år och min yngsta kusin var 4 år. Vi hade ritat lite olika saker - soluppgång, regnbåge, människor bryggor. Hur som helst var det i alla fall sjukt kul att få tillbaka det :) Vi skickade iväg teckningarna i en plastflaska - som det varit tändvätska i - från mina kusiners stuga i Sunnansjö.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror faktiskt jag har nåt slags minne av det där! gud va häftigt iaf! måste få se teckningarna nån gång!

2008-11-03 @ 09:16:43
URL: http://systeremma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0