En bra start på dagen.



Idag var groddarna färdiga att ätas - som jag längtat! Inget passade då bättre än att äta groddarna till frukost. Jag lade groddarna på smörgåsen - min egen grötlimpa - tillsammans med en skiva mager ost och tomat. Till det drack jag två stora koppar grönt te.

Grönt te är supernyttigt och en bra start på dagen. Det gröna teet innehåller massor av antioxidanter som skyddar kroppens celler från fria radikaler. Vissa studier visar även på att grönt te kan skydda mot cancer och att personer som dricker grönt te lever längre :) En annan effekt - som vissa studier visat - är att grönt te kan öka fettförbränningen något och att teet har positiva effekter mot diabetes.

Drick  mer te helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej hej!

allt bra med dig?

hade du det bra på mässan förra helgen?:)

du får ha en riktigt god fortsättning på helgen:)

kram på dig!

2008-11-15 @ 16:10:20
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Mamsen!

Kära söta vad du står i hela tiden.....Hur hinner ni äta allt du gör?

2008-11-15 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0