Göteborgsweekend.

Det var ett tag sedan bloggen blev uppdaterad men det har sina förklaringar. Jag har varit i Göteborg i helgen för att hälsa på vänner och gå på Lisebergs julmarknad. Det var jättemysigt på Liseberg när det blivit mörkt och alla ljusslingor lyste upp parken. Vissa träd var helt täckta med lysen - ända ut till minsta gren. Det var häftigt! Det hängde ljusslingor ner från Lisebergstornet så när det mörknat såg det ut som en JÄTTESTOR gran.

På kvällen åt vi på en tapas restaurang - vilket underbart ställe. Vi beställde in en massa godsaker; vitlöksstekta champinjoner, spanskt potatis tortilla, baconinlindade dadlar, grillade paprikor med färskost m.m. Jag blev så inspirerad att jag redan under restaurang vistelsen började planera för en tapasbjudning här hemma. Det kommer passa perfekt när alla är trötta på julmat. Nån som vill komma?

Nu ska jag verkligen hoppa i säng. Det är en dag imorgon också - och den dagen ska innehålla en massa pyssel på kvällen efter jobb och träning så det är bäst jag är utvilad. Jag ska baka bröd, göra senap och slå in julklappar :)

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Det lät ju gott allt det där.

2008-12-16 @ 14:44:05
Postat av: Hanna

2008-12-16 @ 23:19:48
Postat av: Hanna

Jag vill komma!



Fasiken vad mkt mumsigt du gör, jag blir inspirerad!

2008-12-16 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0