Åter till det normala.

Nu har det varit några dagar fulla med mat, kärlek, godis, släkt och vänner vilket har gjort att jag känner mig helt slut och har svårt att sova pga rubbade rutiner. Jag vill inte veta hur folk mår som ALDRIG motionerar och ständigt äter på OREGELBUNDNA tider. Tre dagar räcker för att övertyga mig om hur bra det är att ha rutiner och äta näringsriktig mat. Det har varit gott med julgodis, massa olika mat, lussebullar och pepparkakor men nu ska jag dra ner det till en normal konsumtion och varva med en massa motion. Jag var ute och sprang nu på kvällen och det var galet skönt - kommer förhoppningsvis sova gott inatt nu :)

Jag önskar att alla med mig kan lämna dessa frossardagar bakom sig - med gott samvete - och återgå till normala rutiner och lagom stora matportioner utan detox eller att starta 2009 med att banta. Det viktiga är inte vad du stoppar i dig mellan jul och nyår utan det som har betydelse är vad du äter mellan nyår och jul. Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Alltid lika klok. Tänk om alla kunde vara det va bra vi skulle må. Älskar dig!

2008-12-26 @ 22:48:13
Postat av: andrej

Hej!



Du har fått en nominering av mig. Titta in på min blogg....

2008-12-27 @ 12:18:07
URL: http://rysken.blogspot.com
Postat av: Molly

hejhej!

tittar in och önskar dig en god fortsättning på det kommande året:)

hoppas att allt är bra med dig!:) kram

2008-12-28 @ 21:25:33
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0